HTML

Mighty Midgets - Raising Ruins for the Future

2013.07.08. 13:12 fanzidedudes

Jó ötletnek tartjuk, hogy legyen a zine-ban lemezkritika is, íme az első.

Egy kedves cimborám, Kiss Norbi (Pazar) ajánlotta eme zenekart nekem olyan címmel, hogy 'hé haver, ezt muszáj hallanod mielőtt meghalsz!', meg is hallgattam egy vonatúton a korongot. Aztán egy ideig nem hallgattam, 'eltettem a fiókba'. Később elővettem, mert gyors és dallamos zenét kerestem, és emlékeztem, hogy mintha ez a dán felségjelzésű Mighty Midgets pont ilyen zenét játszana, és igen, pont! Az album a 5feetunder Records kezei alatt látott napvilágot, érdemes csekkolnotok a kiadó oldalát is. Átlagban másfél perces számok, nagyon gyors, szinkópa ütemű dobok, darálás. Erre felépítve a két gitár általában külön játszik egymástól, nyomokban nagyon súlyos riffeket, dallamos szólókat és néhol ikertappinget tartalmaznak. A basszustémák is változatosak, csattogósak. Meglepően jó minőségű a cucc, nagy dinamikával is rendelkezik, nagyon kellemes hallgatni. A számok felépítését illetően pedig 50-50ban oszlik meg az ordibálós, hardcore-os vonal, míg kb ugyanilyen arányban megtalálható rajta a dallamos, american high school házibulit idéző betétek is. Hirtelen váltások, clean gitáros kiállások, feszes átvezetések, mindez hibátlanul keverve, és még pont lehet rá gördeszkázni, vagy csak egyszerűen futni. Hallgassátok meg! 10/10!

http://mightymidgets.bandcamp.com/

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fanzidedudes.blog.hu/api/trackback/id/tr255395977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása